Strona głównaMateriały PartneraBiznesWojciech Szubert i jego silna marka osobista kluczem do sukcesów nie tylko...

Wojciech Szubert i jego silna marka osobista kluczem do sukcesów nie tylko zawodowych

Budowanie silnej marki osobistej to nie tylko obecny trend w biznesie, ale i nieodłączny element prowadzenia działalności gospodarczej, jeśli liczymy na jej sukces. Przykładem skutecznego wykorzystywania własnej osoby do realizacji ambitnych projektów, wspierania przedsiębiorczości i  aktywności na wielu innych polach jest Wojciech Szubert, który łączy pracę i doświadczenie w biznesie z licznymi pasjami. 

Mit o wyrzeczeniach i pracy non stop jako kluczach do sukcesu już dawno został obalony. Wśród przedsiębiorców na szczęście coraz częściej panuje przekonanie, że można łączyć życie zawodowe i prywatne bez uszczerbku na jakości jednego i drugiego.

Wojciech Szubert – przykład symbiozy pasji i biznesu

Wojciech Szubert biznes

Większa świadomość przedsiębiorców o tym co w biznesie jest ważne i co warto przenosić z niego do życia prywatnego, a co zostawić za drzwiami biura to zasługa takich działań, jakie podejmuje Wojciech Szubert – biznesmen, twórca nowoczesnych rozwiązań w przedsiębiorstwach, doświadczony manager sprzedaży i autor szkoleń motywacyjnych. Związany jest zawodowo z firmą Gran Holding, która wspiera przedsiębiorców na różnych etapach tworzenia i prowadzenia biznesów, w tym wspiera start up’y.

Wojciech Szubert realizuje sporo pasji, na których czele znajdują się podróże i motoryzacja. Jest też autorem aplikacji GdzieGramy zrzeszającej miłośników uprawiania sportu, którzy poprzez to narzędzie mogą umawiać się na wspólne aktywności. W jego dorobku jest też e-book „Happy Evolution” dotyczący zdrowia.

Międzynarodowa współpraca

Wojciech Szubert

Owocem aktywności zawodowej Wojciecha Szuberta, ale i właśnie włączenia w to pasji, jest nawiązanie współpracy Gran Holding z Islamską Republiką Iranu w Polsce. Spotkanie z jej Ambasadorem – Raminem Mehmanparastem zaowocowało organizacją wyprawy pod hasłem „Iran śladami polskich uchodźców” czy wydaniem książki podróżniczej Artura Owczarskiego pt. „Droga 66, Droga Matka: o historii, legendzie, podróży”. Jej sponsorem została firma Gran Holding.

Filantropia w biznesie

Nie brakuje w Polsce przedsiębiorców, którzy chętnie angażują się w działalność charytatywną. W tym gronie jest także Wojciech Szubert w roli założyciela Fundacji „Małe Szczęścia”. Organizacja wspiera rozwój talentów dzieci i młodzieży z rodzin w trudnej sytuacji materialnej. M. in.  za zaangażowanie tego typu Wojciech Szubert otrzymał w 2009 roku statuetkę „Gentlemana” przyznawaną przez miesięcznik o tym samym tytule. Dołączył tym samym do prestiżowego grona wyróżnionych, wśród których są np. Krzysztof Hołowczyc, Piotr Kraśko czy Andrzej Piaseczny.

Ważna pozycja w środowisku akademickim

Wojciech Szubert biznes połącz

Ogromne doświadczenie i zaangażowanie społeczne Wojciecha Szuberta spotkało się z zainteresowaniem środowiska akademickiego. Biznesman otrzymał zaproszenie do Społecznej Rady Programowej Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Rada jest organem doradczym władz uczelni. Ocenia ona koncepcja programów nauczania w kontekście przydatności na rynku pracy. Dzięki temu absolwenci UAM mają być lepiej przygotowani do znalezienia satysfakcjonującej i rozwojowej pracy. Dlatego tak ważny jest głos fachowców, w tym przedsiębiorców znających realia i potrafiących przewidzieć nadchodzące zmiany w gospodarce. W gronie opiniodawców obok Wojciecha Szuberta są m.in. prof. dr hab. Jerzy Babiak, dr Tomasz Brańka, Andrzej Grzyb, insp. Krzysztof Jarosz czy dr Krzysztof Urbaniak.

Must Read