Strona głównaMateriały PartneraBiznesKonferencja, spotkanie biznesowe, integracja? Zorganizuj je w Hotelu Eureka*** w Sopocie

Konferencja, spotkanie biznesowe, integracja? Zorganizuj je w Hotelu Eureka*** w Sopocie

Zamierzasz zorganizować konferencję, warsztaty albo spotkanie biznesowe? W tym celu możesz wynająć wyposażoną salkę, skąd po kilku godzinach goście wyjdą zmęczeni, znudzeni i niezintegrowani, albo postawić na pełną obsługę w hotelu konferencyjnym. Prelekcje w nowoczesnej sali, relaks w SPA, elegancki bankiet i atrakcje Sopotu. To tylko wybrane punkty programu, które mogą stać się częścią twojego wydarzenia w Hotelu Eureka*** w Sopocie. Jesteś zainteresowany? Czytaj dalej, bo opowiadamy o możliwościach tego miejsca!

Na szkolenia i konferencje wybierz Hotel Eureka***

Niezależnie od tego, czy planujesz kameralne szkolenie czy konferencję dla niemal 100 osób – w Hotelu Eureka*** znajdziesz wygodne miejsce dla swoich gości. 

Pamiętaj, zbyt duże pomieszczenie może rozpraszać uwagę i utrudniać integrację. Z kolei za małe sprawi, że uczestnicy wydarzenia spędzą długie godziny w ścisku i dusznej atmosferze. W efekcie trudno będzie im się skupić na prelekcjach – skończą dzień zmęczeni i poirytowani. 

Dlatego w Hotelu Eureka*** do twojej dyspozycji się aż 3 sale konferencyjne różnej wielkości.

  • Duża sala Gdańsk – wysokie okna potęgują tu wrażenie przestrzeni, a przestronny taras umożliwia krótki odpoczynek na świeżym powietrzu. W tym miejscu zorganizujesz udaną konferencję do 90 osób albo wystawny bankiet dla 64 gości. 
  • Średnia sala Parkowa – tak zaaranżowaną przestrzeń szkoleniową znajdziesz w niewielu hotelach. Jako że jest ona przystosowywana do potrzeb biznesowego wydarzenia z sali fitness, ściany są tutaj wyłożone lustrami, które urozmaicają wydarzenie. To dobre miejsce na kameralne spotkania do 35 osób; 
  • Mała sala Sopot – nieduże pomieszczenie oświetlone światłem dziennym tworzy przytulną atmosferę warsztatów albo szkoleń do 24 osób.

Tak w sopockim obiekcie bez trudu dopasujesz salę do charakteru eventu i liczby uczestników. Sale umożliwiają różny układ, w tym: teatralny, szkolny, narada. A jeśli zależy ci na luźnej, niezobowiązującej atmosferze małych warsztatów – zamiast krzeseł wybierz worki sako. Goście poczują się w pełni komfortowo, naładują dobrą energią i pozytywnymi wrażeniami.

hotel eureka sale konferencyjne Copy 2
Organizacja wydarzenia? Na najwyższym poziomie w Hotelu Eureka***

Na wygodę uczestników wydarzenia wpływa również profesjonalne wyposażenie. W Hotelu Eureka*** nie musisz organizować własnego sprzętu audiowizualnego. Na miejscu otrzymasz to, co niezbędne do przeprowadzenia udanej konferencji: nagłośnienie, rzutniki, mikrofony, flipchart. Jest tu też dostęp do Wi-Fi. A w gorące dni przyjemny chłód zapewnia klimatyzacja.

Podczas konferencji nie zaprzątasz sobie głowy zadaniami organizacyjnymi, bo opiekun eventu bierze je na siebie. On i jego zespół czuwają, aby spotkanie przebiegało zgodnie z planem. Odpowiadają m.in. za obsługę przerw kawowych czy lunchu oraz pełne wsparcie organizatora. Nie jesteś pozostawiony sam sobie – możesz polegać na doświadczeniu specjalistów! Dzięki temu z większym spokojem skupiasz się na wykładach, prowadzeniu warsztatu czy konferencji oraz podtrzymaniu relacji z gośćmi. 

Hotel z salami konferenyjnymi tr Copy 4
Impreza biznesowa i integracyjna w Hotelu Eureka***. Zaskocz gości atrakcjami!

Wydarzenie biznesowe nie musi jednak ograniczać się do dzielenia się wiedzą. Może być też okazją do nawiązania nowych kontaktów, zacieśnienia istniejących już relacji, odpoczynku i dobrej zabawy. W Hotelu Eureka*** nie brakuje ku temu możliwości. Z tego powodu obiekt nadaje się nie tylko na konferencję z bogatym programem, ale i firmową imprezę integracyjną albo rodzinny urlop.

Co powiesz na relaks w strefie wellness Neroli Clinic & SPA? Sauny, ściana solna i strefa relaksu przyniosą ukojenie oraz regenerację po wielu aktywnych godzinach w sali konferencyjnej. A może zaprosisz gości na pratykę jogi, koncert gongami i misami tybetańskimi, zajęcia uważności mindfulness albo kameralny koncert muzyczny? 

Warto też skorzystać z pobliskich atrakcji Sopotu: wybrać się na wycieczkę rowerową promenadą wzdłuż wybrzeża, zwiedzić Grodzisko, zdobyć latarnię morską. A całe wydarzenie niech zwieńczy uroczysta kolacja lub bankiet przygotowany przez hotelową Restaurację Nowosopocka. 

Atrakcji wystarczy nawet na kilka dni. Jeśli planujesz więc dłuższy event lub wakacyjny wyjazd – nie musisz szukać noclegu w innym miejscu. W Hotelu Eureka*** znajdziesz wygodne, eleganckie pokoje, które łącznie mieszczą 77 osób.

hoteleureka art (1)

Wydarzenia biznesowe w Hotelu Eureka***. Dowiedz się więcej!

Wybierając Hotel Eureka*** w Sopocie, masz pewność, że twoje wydarzenie zostanie dopięte na ostatni guzik, a goście wrócą do domu pełni wrażeń. Nie potrzebujesz nawet doświadczenia w organizacji, bo personel wesprze cię na każdym jej etapie. Nowoczesne sale konferencyjne, wystawne bankiety i posiłki, nocleg w 3-gwiazdkowym standardzie oraz szereg dodatkowych atrakcji zbudują twój pozytywny wizerunek w oczach uczestników. 

Chcesz zarezerwować salę konferencyjną w Hotelu Eureka***? Masz pytania odnośnie do oferty? Skontaktuj się z obsługą obiektu i uzyskaj odpowiedzi każde pytanie.

Must Read